RSS

my HD2 is safely arrived!!!! :) | mode : HAPPY

Assalamualaikum wbt.

First skali, ALHAMDULILLAH! aku dah dapat apa yang aku nak setakat ni, HTC HD2. syukur ngan rezeki Allah berikan mampu gak aku amek sebiji hd2. selamat sampai tadi dan sam memang boleh diharapkan kalau nak shopping dengan dia lagi next time. huhuhu. tq bro! "tomolo" haaa! :)

lepas ni,nak angkat sebiji lagi untuk bakal wife aku plak. kesian dia,phone sony ericsson dia pun dah berusia beberapa tahun dah. akan aku tunaikan jugak janji aku untuk belikan dia handphone baru. sekali lagi,aku sangat bersyukur dengan rezeki Allah ini. amin.

walaupun macam aku gedik sket,tapi aku nak share kegembiraan aku dengan pembaca semua ya. gambar-gambar bawah ni adalah saat-saat sampainya hd2 aku. huhuhu :P

oklah. Wassalam.

p/s : kalau nak beli phone online,leh try p click link aku boh bawah ni yaaaa :

0 comments:

 
Copyright 2009 Peace.Love.Harmony All rights reserved.
Free Blogger Templates credit to DeluxeTemplates.net
Wordpress Theme by EZwpthemes