RSS

izwan,day 10

Assalamualaikum.

12:42pm
aku baru siap keja,pagi tadi agak sibuk sket nak menaip sebab banyak keja tapi skrg sudah siap. ingat nak relax2 n tidoq sat lagi dalam port aku. biasa la,lunch time kalo tak makan nak wat apa lagi kan selain tidoq?nak tgk anime laptop tak bawak,nak wat hobi baru aku "benda" tu tadak dalam tangan lagi. so,tidoq sajalah rehat palotak dan badan aku. hahahaha. adoyai,nak berry lak ni tgh tggu mood sampai. apalagi ek?emm. aku ada wat survey semalam n jumpa macam2 offer lak untuk barang yg seangkatan ngan "benda" yg aku nak tu. tapi agak mahal sket la dari apa yg aku dapat sebelum ni. aku agak berbelah bagi la jugak tapi hati masih memikirkan yg dulu dari yg aku jumpa semalam. sebab yg dulu murah sket dari yg aku jumpa semlm tu ha. tgk ah camna nanti bila duit dalam tgn,citarasa leh berubah gak ni tak tentu la kan. hahahaha. apa2 pon,dapat yg lama pon ok dapat yg baru pon insyaAllah ok gak. hahahaha. sayang,ready! you'll be my first model! yang nak wat album bnyk2! hahahaha. oklah,nak berry sat. dah ujung2 mai dah ni ha. hahahaha. chow! have a good meal to everyone! tata~

0 comments:

 
Copyright 2009 Peace.Love.Harmony All rights reserved.
Free Blogger Templates credit to DeluxeTemplates.net
Wordpress Theme by EZwpthemes