RSS

izwan,day 25

Assalamualaikum.

11.58am
aku kat umah ni ha,tak p keja pon. hahaha. ah,tak sabaq nak tggu "benda" aku sampai ni. monday baru hantaq,mungkin selasa baru ada kat aku kot. moga sampai dalam condition yg bagus! huhu. bosan plak dok kat umah,tp malas jugak nak kuaq. emmm. petang ni first day berbuka utk bulan posa. target aku hanya nak makan murtabak sahaja. huhu. diet diet! mesti kena diet bulan posa ni! ini janji aku ngan diri aku! kena kuruskan badan. huhu. moga2 tercapai hajat aku! oklah,nak layan muvee sat,tulih len pasni. chow!

9.50pm
aku baru sampai umah,tadi p teraweh. buat 8 ja la. huhu. okla kan,aku usaha jugak buat. tadi balik redah ujan,habih basah kuyup. takpa,nak tgk EPL ni ha,wigan vs man utd. nak tengok man utd kalah. hahahaha sebab aku kan the blues,mestila nak tgk rival kalah tapi aku suka tgk tektikal sir alex ferguson. atmost respect for him from me! huhu. tapi carlitos the blues pon leh tahan gak. so,balance la kan. oklah. chow!

0 comments:

 
Copyright 2009 Peace.Love.Harmony All rights reserved.
Free Blogger Templates credit to DeluxeTemplates.net
Wordpress Theme by EZwpthemes