RSS

izwan,day 16,17,18 & 19

Assalamualaikum.

10.39pm
aku baru leh menulis malam ni,hahaha. tadi Chelsea aku menang lawan Hull 2-1 ja. oklah,janji menang 3 point yg penting woh! huuhuhuh.. apa lagi aku nak tulih eh? sejak 12hb sampai 14hb aku berada di perantauan dengan awek aku serta family beliau sempena meraikan awek aku dapat Ijazah dari UPSI. awek aku sudah bergelar graduan sekarang. hehehe. you make me proud babe! jangan lupa,discount sket tau! hehehe. love you!

berita lain?kak fizah staff opis aku kena tahan wad kuarantin suspek h1n1. skrg opis aku dah ada sorg maksudnya nak masuk keja hari isnin ni kena la aku pakai mask tutup mulut. kalau dak bahya balik la kat aku. dah la awek aku pun merisaukan aku gak malam sebelum konvo dia. pening,lenguh2 sendi badan dan kahak tak kluaq. p jumpa doktor,doktor cakap ok ja demam biasa. alhamdulillah. lega dan senang hati aku. malam tu taktau la aku,takleh fikir apa kecuali nak syg aku sihat cam biasa ja.

lain2 berita lagi?dengaq kata kompani aku bg bonus,tapi aku tak baca lagi surat aku tu sebab aku cuti,tapi kamal cakap dia dapat habuan dia dan ada staff yg tak dapat habuan depa. aku tak rasa aku dapat habuan aku pon,sapa la aku dalam kompani tu kan. tapi kamal janji nak bayaq separuh harga "benda" yg aku nak tu,so aku sebat jala dari aku nak kena kluaq banyak2 kan?hahahaha. aku tak berharap sgt nak dapat bonus tu memandangkan ekonomi cam haprak la ni. selagi aku dapat keja dapat claim OT tu la bonus terbesaq aku tahun ni. kalo dapat keja lain especially keja ngn GOMEN tu lagi la bonus terbaik dalam hidup aku. moga2 aku dapat keja gomen dikemudian hari. amin!

so,takat ni dulu la kot. aku nak layan EPL yg baru stat malam ni. jumpa lagi esok noh! orait! selamat malam. wassalam.

0 comments:

 
Copyright 2009 Peace.Love.Harmony All rights reserved.
Free Blogger Templates credit to DeluxeTemplates.net
Wordpress Theme by EZwpthemes