RSS

izwan,day 27

Assalamualaikum.

9.44am
hari ni dah masuk hari ke3 berpuasa. nak tgk ayat paling mengembirakan aku ari ni? ni lah dia "Your item will be sent today, Poslaju tracking number: EN*********MY." uh bestnya! tak sabaq nak tggu dia sampai ketangan aku ni. leh aku kerjakan dia. hahahaha. apa2 pon,selamat berpuasa utk aku dan utk semua! huhu. pas "benda" tu sampai kat aku,ada lagi aku nak kena cari nak bg complete dia. modal lagi tu. tp takpa,aku buat apa yg aku suka so senang hati aku mengeluarkan modal dia. hahaha. oklah,nak sambung buat keja sat.

4.29pm
aku cuba tracking code dia bagi tu tapi takdak pon. aku tawakal ja la. moga "benda" tu selamat sampai kat aku esok or lusa. jgn aku kena kencing sudah la. bleh mendatangkan marah dibulan puasa kalo kena tipu. huhu. sabaq mud sabaq. dugaan bulan posa ni ha.

0 comments:

 
Copyright 2009 Peace.Love.Harmony All rights reserved.
Free Blogger Templates credit to DeluxeTemplates.net
Wordpress Theme by EZwpthemes