RSS

izwan,day 26

Assalamualaikum.

2.36pm
haha. agak lambat aku menulih arini. pagi tadi ingatkan aku dah tulih dah rupanya blom lagi la. hahaha. apa2 pon,arini masuk hari kedua berpuasa. aku agak excited. nak diet sama dalam bulan posa ni. mesti! "benda" dah nak sampai so kena elok2 la sket nak snap nanti kan?huhu. hope raya tahun ni dapat jumpa sayang lagi cam tahun lepas. ini puasa tahun kedua kami bersama doakan moga kami kekal abadi. tahun lepas best,first day posa kami berbuka bersama sebab kami di perantauan. dia kat upsi tanjung malim,aku lak p melawat dia aritu. so,utk hilangkan sedih dia tak dapat berbuka ngn family,aku temani dia berbuka bersama. best! huhu. agak kalut la jugak kami cari makanan. haha. oklah! sayang i love you so much! till death do us apart babe! muah muah! ops~ bulan posa la,terlebih sudah.

0 comments:

 
Copyright 2009 Peace.Love.Harmony All rights reserved.
Free Blogger Templates credit to DeluxeTemplates.net
Wordpress Theme by EZwpthemes