RSS

izwan,day 6 & day 7

Assalamualaikum.

8:56am
emmm,apa aku nak storykan ek?tadak apa sgt berlaku pon untuk day 6. pagi aku bawak ott p amek motor baru dia dan petang bawak abah aku p appointment jumpa doktor. itu saja kot,pastu rehat sajalah. laptop ada "bootmgr" missing,so repair balik guna cd vista nasib bek dah ok balik dah. Alhamdulillah! tapi masih terfikir camna nak dapatkan "benda" tu dalam bulan ni gak kalu dak terpaksalah aku tggu bulan depan gak. hahahaha. takpala,bulan depan kaya la sket dengan OT aku yg pulun wat. (untuk 02 August 2009)

4:04pm
tadi beli nasik kat pak ndak,punyalah kenyang aku makan pastu mula nak dok eksesais dalam server room opis aku. hahaha. plan nak tidoq selepas makan tapi mengenangkan pesanan bakal org rumah aku maka dengan sepantas kilat aku melakukan sedikit pumping dan sit-up berdiri. dapat meredakan sedikit kekenyangan yg berlaku dan selepas itu dapat berehat secukup rasa. hahahahaha. tp,takmau makan dah ah! gemok la camni wey,melampau. ini sungguh melampau bagi seorang mohd izwan yg dahulunya kurus(la jugak) berbanding sekarang yg seumpama belon panas yg makin ditiup makin mengembang. hahahaha. apa2 pon,yang merinduimu syg! jumpa nanti k! tak sabaq nak jumpak aih! yu ho ho ho~
(untuk 03 August 2009)

0 comments:

 
Copyright 2009 Peace.Love.Harmony All rights reserved.
Free Blogger Templates credit to DeluxeTemplates.net
Wordpress Theme by EZwpthemes