RSS

stop calculating and start a new day :)

Assalamualaikum.

arini tak payah kira2 dah sebab dah dapat apa yg aku nak! yeyeh! tapi tadi bos aku dok sebut2 something yg important gak benda perlu aku dapatkan. iaitu external harddisk untuk laptop aku la plak. harddisk yg ada dah penuh ngn anime aku agaknya kot. haha. gila byk weh! siap complete episode tu ah tak tahan. bayangkan,one piece 1-414 episode dlm 30gb, bleach 1-214 dlm 20 gb, naruto 1-160 (on-going) 20gb,samurai champloo 1-25 dlm 10gb dan ada lagi anime len. hahaha. kena dapatkan gak ni external harddisk!

2 comments:

mrsK said...

aiyo..buat cm harta sendiri plak beliau..hohoi

Izwan Rahman said...

harta sendiri??

 
Copyright 2009 Peace.Love.Harmony All rights reserved.
Free Blogger Templates credit to DeluxeTemplates.net
Wordpress Theme by EZwpthemes