RSS

izwan,day 8

Assalamualaikum.

12:04pm
arini tadak aktiviti pa sgt,pagi tadi wat keja sket pastu bancuh air n makan snek bekpes. hahahaha. takmau makan apa2 sgt stat arini kecuali yg ringan2 saja. takleh jadi ah,teruk sgt dah ni. perut maju terlampau aaaaaaaaaaaaaah! baru ari ke-8,lambat lagi duit nak masuk ni ha nak beli "benda" tu oi. adoyai,byk port yg menarik tapi "benda" tadak lak. terpaksa sabaq sajalah sampai 26hb ni. InsyaAllah,mesti dapat sebelum raya "benda2" tu suma. Ganbatte! cuba sebaik mungkin. hehehe.kol 1pm nak balik umah sat,aku dok download GTO drama kat umah tp batt laptop kong lak. so auto off la dan dengan itu auto stop la download aku. balik nak on balik ah. oklah,takat ni dulu la.ptg ni kalo ada apa2 menarik pasti aku update len. huhuhuh. have a good day to me and also to all my friends out there!

3:46pm
tadi kol 12.30pm aku tertidoq dlm bilik server bajet nak bangun kol 1pm,last2 terlajak sampai 1.20pm,kalut gak aku. amek jaket sentap helmet trus vroom motor balik umah. hahaha. makan nugget ja kat umah sambil layan GTO anime sambung yg semalam. baru episod 11,suma ada 43 episode. hahahaha. ada byk lagi anime yg aku lom watch tp syok2 download. takat ni anime yg best bleach,one piece,samurai champloo,afro samurai,devil may cry,blassreiter and also KARAS. karas layan,video dia lawa sket sebab gabung ngn 3d punya effect gak kot. tak salah aku la,aku reti tgk ja tatau depa wat camna kan. so,oklah. nak melayan teh tarik kak ani wat tadi sat. jaaanaaaa! chow!

0 comments:

 
Copyright 2009 Peace.Love.Harmony All rights reserved.
Free Blogger Templates credit to DeluxeTemplates.net
Wordpress Theme by EZwpthemes